New in

2013-07-10 | 22:58:00 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej! 
 

I söndags kom jag hem från tre veckors konfirmation i hemavan. Vi var ungdommar från hela Sverige som tillsammans blev det bästa gänget någonsin. Trots att det bara gått tre dagar sedan jag såg de alla så har det varit tufft att komma tillbaka till verkligheten utan dem, jag saknar alla så obeskrivligt mycket. Det är defenetivt det bästa jag någonsin har gjort så om du är 99a eller yngre så konfirmera dig i hemavan. Det kommer bli en fantastisk livserfarenhet och skratt och bus dygnet runt. Du kan läsa om allt vi gjort på konfa bloggen vi hade: http://fjallkonfa.se/ 
 
Hursomhelst, i måndags kom mormor och morfar och farmor och farfar på fika för att fira mig och igår var jag på tjej kväll hos Lina, som ni redan vet ju.  
 
Idag var jag läskigt morgonpigg och efter en lång och mysig morgon for jag och Hanna in till stan för att shoppa lite. Vi möttes av miljoner andra morgonpigga människor. Jag köpte två par örhängen, två par halsband, en pincett och tre ansiktsmasker plus lite saker till lina eftersom att hon fått sin present av mig än.  Nu är jag dock halvt pank. 
 
Sen har jag varit på en liten tripp till grannstan för att hälsa på en kompis.  Vi pratade och skrattade så gott som oavbrutet. 
 
Men nu måste jag få min skönhetssömn, jag har en hel del att ta igen efter dessa veckor.
 
Kram 
 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________