Överraskningsfest

2013-07-31 | 22:56:15 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
 
Igår hade jag en av de bästa kvällarna på länge! När jag kom till Maya visade sig det att både Malin och Alma också var där för att ha en liten överraskningsfest för mig, då Alma inte har hunnit fira min födelsedag tidigare. Jag fick en massa fina presenter, och världens största kort med en jättefin text i!
 
Under kvällen spelade vi sedan spel, pratade, skrattade, sjöng och hade det allmänt bäst! Och på Lördag ska dom bjuda mig på Dumma Mej 2. Haha. Under sommaren har jag blivit som besatt av de söta, små gula figurerna. Därför tyckte dom det passade bra att jag fick det i femtonårs-present. Kramar Lina!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________