Party @ Linas place!

2013-07-10 | 00:59:44 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan, Maya här! Jag/vi ber så mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jag har ju varit i Gotland och där vi bodde hade jag superdålig täckning så jag kunde inte blogga när jag var där. Nu är jag i alla fall hemma och flera extremt roliga dagar väntar mig. 
 
Idag har jag och mina bästa vänner varit hos Lina för att fira hennes 15års dag. Dock fyller hon inte år förrän om drygt en vecka. Vi åt god mat och hade det mysigt. Lite senare på kvällen begav vi oss ut för att grilla marsmallows och jag kan passa på att berätta att när Lina var liten trodde hon att marsmallows hette smashmellows och det är därifrån vi har fått bloggnamnet. Vi fick sedan besök av två grymt härliga brudar ;) Vid tolv begav jag mig hem med Emmy i sällskap och vi hade en kort och härlig pratstund. 
 
Imorgon ska jag och Emmy bege oss ut på en utflykt som kommer inehålla shopping, fruktsallad och stekande. Ha det gott nu så hörs vi imorgon!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________