60-års kalas

2013-06-16 | 19:13:35 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejjsan, Maya här! Igår åkte jag till min mormor för hennes syster fyllde 60år. Jag hade extremt tråkigt och det finns inte så mycket mer att säga. Alla där pratar finska och jag kan inte det språket så jag satt där som ett frågetecken. Det är så jobbigt när de pratar med mig eller om mig och jag inte förstår vad de säger. Min bror stannade hemma så han kunde inte heller sysselsätta mig. 
 
Jag och mamma åkte hem ganska tidigt och for till stugan för att sova där. Idag har jag inte heller gjort så mycket. Vi kom hem idag i alla fall och det är så skönt att vara hemma eftersom jag har varit borta så mycket.
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________