Chokladbollar och tumblr

2013-06-27 | 23:24:44 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan! Lina sa att hon skulle blogga men det gick ju sådär med det så jag är snäll och gör det åt henne.

Som sagt åkte jag, Malin och Lina till en strand för att äta chokladbollar dricka saft, sola och kanske bada. Dock var det molnigt så vi åkte hem ganska fort. Väl hemma hos Malin kollade vi igenom Kenzas outfits från 2012 och 2013 och betygsatte dem, nördiga jao! Vid fem cyklade jag hem för att packa lite saker till Gotland. Pappa kom och hämtade mig vid sju för jag skulle köpa en ny ögonbrynspenna.

Nu ska jag göra mig en kopp te och sedan kommer jag väl spendera min kväll/natt på tumblr ;) Btw min tumblr heter 980927.tumblr.com och nej jag vet inte hur man gör hyperlänkar genom telefonen. Om ni följer mig och är sjukt coola kanske jag följer tillbaka ;) haha, xx Maya

_______________________ Kommentarer _________________________________________________