Fjällkonfa

2013-06-23 | 08:30:53 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan! 

nu har det gått en vecka sedan jag anlände till fjällstationen och jag har det så otroligt roligt! Har fått nya vänner minnen och skratt. Alla är super snälla, och ledarna är helt underbara. Under de senaste dagarna har vi busat hur mycket som helst. Vi bor nämligen i ett hus och ledarna bor i ett annat, så vi har två gånger gjort "inbrott" i huset och norpat kakor. En av gångerna stannade vi kvar och sov där hela natten. 
 
Har lärt mig hela gamla testamentet med hjälp av rörelser, rapplåtar och teater! Mycket roligare än en vanlig lektion. 
 
Varannan dag ungefär går vi ut på en fjällvandring och jsg trodde jag skulle behöva gå i terapi efter det, men faktum är att jag inte alls mår så dåligt! Faktisjt känns det riktigt bra att vandra. Det är ju inte så jobbigt när man tänker tillbaks. 
 
Vi har även, kollat på senaste nalle puh filmen,spelat fotboll i ösregn, grillat hamburgare, spelat bla spenat pingis, kines pingis och rund pingis, men framför allt sp har vi busat och skrattat!
Nice bild va? 
 
Kram från alma!
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________