Lina Här igen!

2013-06-12 | 12:10:32 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Förra sommaren när jag, Alma, Hanna och Emma hade picknik!
 
Hellooo!! ♥
 
Jag ska faktist bli bra på att blogga på den här bloggen också, det har jag bestämt mig för. Även fast det känns lite konstigt att skriva en sak här och sedan exakt samma sak på min andra blogg.. typ.
 
Idag ska jag i alla fall städa och rensa lite kläder här hemma, innan jag ska åka till Alma för att umgås med henne. Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på, men något kul blir det nog. På sommaren när vi är med varandra lyckas vi för det mesta hitta på nya saker att göra varje dag. Hoppas ni får en bra dag! Puss.
 
//Lina
_______________________ Kommentarer _________________________________________________