Presentation #3

2013-06-15 | 00:21:49 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Mitt namn är Maya My Love Vendela Sundqvist och jag är född den 27 september 1998. Jag har skilda föräldrar, hos min pappa har jag en lillasyster och en lillebror. Hos min mamma har jag en hund som heter Theo. Han är en stor och ljus Golden Retriver. Jag har även en storebror som jag delar både mamma och pappa med. Jag bor också i samma område som Lina och Alma.
 
På fritiden åker jag konståkning och tar hand om min hund. Jag försöker klämma in mina kompisar utanför konståkningen också men det kan vara ganska svårt med alla träningar och allt pluggande.
 
Jag älskar Justin Bieber, te, nätter, myskvällar, glass, spontana saker, kramar, stjärnor och en massa annat.
 
Hoppas min presentation inte blev allt för tråkig och vill ni kolla in på min gamla blogg hittar ni den här. Kram!
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________