When nothing goes right go left

2013-06-11 | 10:51:55 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Godmorgon! ♥

Idag är det sol iallafall men ca 12 grader bara. Vad hände med sommarvärmen? Innan skolavslutningen var det ju över 25 i en hel vecka.

Ska snart cykla in till stan för att klippa mig, något som jag längtat efter i typ 4 månader. Det är typ en av de bästa sakera som finns. Jag brukar klippa mig typ varannan månad så mitt hår är mycket mer slitet än i vanliga fall vilket jag irriterar mig enormt mycket på. Så det ska bli skönt att bli av med allt slitet.

Sen ska jag väll ta en liten shopping tur. Bland annat behöver jag fler galgar sedan jag gjorde om i mina garderober.

 

Här är en liten arkivbild.

Sen undrar jag när du tänker skriva något Lina??
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________